Liczba wyświetleń w zeszłym tygodniu

środa, 11 marca 2015

W wolnej chwili

W wolnej chwili - dobrze powiedziane bo niewiele tych wolnych chwil pozostaje. W styczniu wróciłam do pracy. Moje marzenia o własnej pracowni  muszą na razie poczekać.
Realizowanie nowych pomysłów sprawia mi dużą przyjemność, ale niestety niewiele czasu mam na te realizacje :(

A jak już coś zrobię to wygląda tak:

1. Kamizelka z kotem - czesanka wełniana z merynosów na dzianinie lnianej







2. Naszyjnik "liście"
 Bardzo praktyczny a zarazem niepowtarzalny naszyjnik. Można go zakładać na różne sposoby.Jeden naszyjnik - wiele możliwości.






3. Paputki dla krasnoludka - czesanka szetland (pierwszy raz jej używałam - jest świetna - pomimo swojej grubości ładnie się filcuje)








 A tu mój model przymierza paputy.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz